
50 новинок в асортименті вже на складі
Зателефонуйте особистому менеджеру:
Графік роботи : 9:00-18:00 Обід з : 13:00-14:00

Ірина | менеджер
(098) 354 12 50, Viber
e-mail: liderm@ukr.net

Оксана | менеджер
(067) 670 74 00, Viber
e-mail: liderm@ukr.net

Леся | менеджер
(096) 580 30 87, Viber
e-mail: liderm@ukr.net
УВАГА! ЦІНИ НА ДРУК ЗНИЖЕНО -25%
Мінімально - рекомендований тираж - 15 шт.
Сувенірна продукція сьогодні - це невід'ємна частина маркетингової стратегії будь-якої компанії. Такі поняття, як реклама, подарунки, сувеніри практично близькі по своєму значенню. Сувенір з логотипом - це нагадування про Вас і Ваш бізнес в руках, в портфелі і на столі постійного партнера чи клієнта.
Рекламний сувенір - це візитна картка Вашої компанії для партнерів, працівників, клієнтів.
Нанесення логотипу на подарунки та сувеніри – це реклама, яка працює в середовищі Ваших конкурентів!
Класифікація сувенірної продукції
Всю сувенірну продукцію поділяють по її призначенню на три категорії сувенірної продукції:
Промо-сувеніри
Перша категорія сувенірної продукції - пряме призначення цього типу сувенірів - збільшення рівня продаж компанії. Ручки, запальнички, брелки, магнітики, блокноти і значки з фірмовою символікою - такі сувеніри дарують в першу чергу споживачам товарів чи послуг компанії, а не партнерам чи колегам.
Частіше всього подібну продукцію можна зустріти на різних промо-акціях. Такого роду сувеніри, як правило, замовляють великими тиражами, а роздають також на виставках чи презентаціях, в яких бере участь компанія.
В даному випадку собівартість сувенірів рідко перевищує декілька долларів.
Бізнес-сувеніри
Друга категорія сувенірної продукції - призначена для потенційних чи фактичних партнерів по бізнесу. Головна ціль - це мотивація і підтримка інтересів партнерів, вибраних клієнтів до компанії. Такі сувеніри ще прийнято називати бізнес-подарунками, і їх дарують на ділових зустрічах.
Слід враховувати, що бізнес-сувенір не повинен бути дуже широко розтиражованим, тобто його цільова аудиторія по можливості обмежується партнерами і, можливо, власними працівниками, або не простими "відвідувачами виставки".
До бізнес-сувенірів також відносять корпоративні подарунки для працівників своєї фірми.
Таким сувеніром може бути що завгодно, від календарів до щоденників, кепок чи футболок.
VIP-сувеніри
Третя категорія сувенірної продукції - ексклюзивні і частіше всього дорогі подарунки, котрі нерідко замовляються в одиничних екземплярах для конкретної людини.
До такого роду подарунків можуть відноситися дорога порцеляна, ручки з позолотою, хрусталь і т.п. Головною відмінністю VIP-сувенірів є їх ексклюзивність.
При замовленні промо-сувенірів основну роль відіграють ціна і функціональність, а також наявність на предметах максимальної площі для нанесення логотипу, тоді як при виборі бізнес-подарунків чи VIP-сувенірів в першу чергу необхідно звернути увагу на престиж і якість, а потім вже на ціну і функціональність.